In onze vorige blog vertelden we wat onze onderhoudsmonteurs als mannen van de buitendienst voor u kunnen betekenen. Zij zijn het visitekaartje van het bedrijf. Maar ze kunnen niet zonder de binnendienst. Wat doet die binnendienst voor u?

Geen buitendienst zonder binnendienst. Maar wat doet de binnendienst eigenlijk? Denk eens aan:

  • een helpdesk voor technische vragen van opdrachtgevers, gebruikers en ja, ook onze eigen onderhoudsmonteurs!
  • het opstellen en uitvoeren van een goede planning voor service en onderhoud.
  • adviseren als het gaat om onderhoudsvormen en diverse normen. Maar ook als het gaat om een goede reparatie of renovatie.
  • adviseren op het gebied van verkoop van verschillende systemen.

Innovatief

Zoals de onderhoudsmonteurs zijn ook de mensen van de binnendienst gedegen vakmensen die heel goed begrijpen welke ontwikkelingen er spelen. Het advies voor bijvoorbeeld energiebesparing is daardoor altijd met het oog op innovaties die voor de klant een meerwaarde kunnen bieden. Tegelijkertijd worden periodiek onderhoud en tijdige reparatie niet vergeten: daar valt op de korte termijn wellicht de grootste energiewinst te halen.

Gebruik hun kennis!

Juist als het gaat om ontwikkelingen op het gebied van bijvoorbeeld energielabels en subsidies zijn de mensen van de binnendienst uitstekend op de hoogte. Zij kunnen een goede inschatting maken van ‘wat’, ‘wanneer’ en hoe dat voor u het meest voordelig uit kan pakken. Gebruik hun kennis, het is er voor bedoeld en het is voor ons een plezier om u van dienst te zijn.