Iedereen heeft een mening over airconditioning, klimaatbeheersing en verwarming. De een vindt het vervelend dat de airco over zijn hoofd blaast en heeft het standaard te koud, de ander vindt het dankzij de airco juist heerlijk. De volgende vindt het fijn dat de temperatuur constant is en de vierde vindt het prima, maar zou toch zo graag eens een raam open zetten. Het zijn juist al die verschillende meningen die het installeren en onderhouden van klimaatbeheerssystemen zo enorm leuk en interessant maken.

De juiste match maken

Airco is gewenst op een groot aantal verschillende plaatsen. Ziekenhuizen, banken, kantoorgebouwen, gemeenten, noem maar op. Overal is de situatie verschillend en hebben de gebruikers van de ruimte andere wensen ten aanzien van temperatuur en klimaatbeheersing. Al die verschillende soorten klanten maken het een enorme uitdaging om hen van een klimaatbeheerssysteem te voorzien die hen allen bevalt. Vanuit het zakelijke contact en het vinden van de juiste klik is het een kwestie van luisteren naar het verhaal met de wensen. Welke installatie past daar bij? Het aantal soorten airconditioning is enorm en zo is het zoeken, nee, vinden van de juiste match tussen gebruiker en airconditioning. Het vraagt om mensenkennis en openstaan voor het verhaal. Interesse in wie de klant is en wat hij doet.

Het blijft mensenwerk

Een airconditioning- of klimaatbeheerssysteem is dus één ding. Uiteindelijk is en blijft het mensenwerk. De techniek van koelen en verwarmen is interessant en een uitdaging op zich, maar de match maken tussen het juiste systeem en de mens die het uiteindelijk gebruikt: daar ligt de belangrijkste passie van ons werk. Dat maakt het ook makkelijk om storingen voor te blijven of zo snel mogelijk op te lossen. Om 24 uur per dag bereikbaar te zijn en met korte lijnen te werken. Om uit te gaan van de lange termijn en klanten door het hele land te ontzorgen.